خبرهای داغ:
استاندار قزوین؛

 مشارکت ۲۵ درصدی قزوینی‌ها در انتخابات

 مشارکت ۲۵ درصدی قزوینی‌ها در انتخابات
اعلایی گفت: میزان مشارکت شهروندان قزوینی تا ساعت ۱۵ بالغ بر ۲۵ درصد است. انقلاب اسلامی با اراده مردم شکل گرفته و با اراده مردم نیز تداوم پیدا می‌کند. 
کد خبر: ۹۶۱۱۶۸۴
|
۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۲

قزوین_ به گزارش بسیج، محمد مهدی اعلایی روز جمعه ۱۵ دی ماه ۱۴۰۳ در حاشیه بازدید ستاد انتخابات اظهار کرد: نسبت به دور قبل با افزایش مشارکت روبرو هستیم و امیدواریم که تا پایان روز شاهد حضور حداکثری مردم باشیم. 

وی با بیان اینکه، فضای رقابتی استان دوقطبی شده است، افزود: فضای رقابتی انتخابات تنگاتنگ شده و امروز شاهد رقابت بین دو جریان سیاسی مهم هستیم و طبیعی است که در این دوره رقابت‌ها مشارکت بیشتری نسبت به دور اول صورت گیرد.

 این مسئول خاطرنشان کرد: میزان مشارکت شهروندان قزوینی تا ساعت ۱۵ بالغ بر ۲۵ درصد است. انقلاب اسلامی با اراده مردم شکل گرفته و با اراده مردم نیز تداوم پیدا می‌کند. 

وی ادامه داد:جریان‌های فکری و سیاسی مختلف با انتخاب مردم بر سر کار آمدند و در مدیریت کشور تلاش کردند و امروز نیز به اراده و خواست مردم، دولت جدیدی روی کار خواهد آمد. 

اعلایی با بیان اینکه تا به این لحظه که تا پایان انتخابات زمان داریم، کسی نمی‌تواند انتخابات را پیش بینی کند، گفت: این موضوع یک افتخار بزرگ برای جمهوری اسلامی ایران است که تا پیش از انقلاب اسلامی که ایران یک کشور دیکتاتور گونه بوده است، مردم و انتخابات نقش بسیار موثری در سرنوشت کشور نداشتند. 

وی بیان کرد: ستاد انتخابات استان قزوین، یک فرآیند مردمی است و برگزارکنندگان آن خود مردم هستند و افرادی که در هیئت‌های اجرای حضور دارند، افرادی امین با سلایق و خط فکری متفاوت هستند و هیچ اعلام سلیقه‌ای از سوی آنان صورت نمی‌گیرد.

استاندار استان قزوین خاطرنشان کرد: حساسیت در انتخابات امروز بسیار بالا است و حضور خود نمایندگان کاندیدها در صندوق رای برای پیشگیری از تخلف امری موثر است و‌ انتظار تخلفات سر صندوق‌ها به ناظرین گزارش داده شود و دستگاه قضا نسبت به این موضوع حساسیت بیشتری دارد. 

وی خاطرنشان کرد: صاحبان اصلی انتخابات مردم هستند و مردم می‌توانند در این امر نظارت داشته باشند و مواردی مربوط به تخلفات را به ناظرین پای صندوقهای رأی گزارش دهند، باید گفت که در تمامی انتخاب‌های کشور ما خدشه ناپذیر هستند و متولیان برگزاری انتخابات از هیچ تلاشی برای صیانت از رأی مردم کوتاه نمی‌آیند.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار